facebook portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 18:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

  • Twenty Years of (Re)Branding Post-Communist Romania (1990-2010)

Twenty Years of (Re)Branding Post-Communist Romania (1990-2010)

Autori: Alina Dolea
37,57 Lei

Disponibilitate: In stoc

Isbn: 978-606-24-0110-8
Numar pagini: 326
Data aparitiei: 2015
Limba: Engleza
Colectia: Academica
Format carte: 140x190
Tip coperta: Brosata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuitTransport gratuit

  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Twenty Years of (Re)Branding Post-Communist Romania (1990-2010) scrisa de Alina Dolea a aparut la edituraInstitutul European.

Lucrarea de fata este prima cartea ce a aparut dupa 20 de ani de analiza si ofera o prezentare generala despre principalele stagii de construire a promovarii Romaniei. Incepand cu 1990 si continund pana in 2010, aceasta carte va arata instutile cheie ( ASG, MAE, MT, ICR), stabilind cronologia campaniilor practice a brandingului tarii, diplomatia publica si relatiile publie, si de aseamenea anumite discursuri despre Romania in promovarea sa.

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...