facebook portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 18:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

TRANSPORT GRATUIT la comenzi mai mari de 150 lei!
- 50%
  • Strategii branding

Strategii branding

Autori: Costin Lianu

Pret normal: 15,00 Lei

Promotie7,50 Lei

Disponibilitate: In stoc

Isbn: 978-973-709-497-1
Editura: Economica
Limba: Romana
Tip coperta: Brosata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuit

Transport gratuit
  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Strategii branding scrisa de Costin Lianu a aparut la edituraEconomica.

Intelegerea imaginilor, si implicit a brandurilor, este un domeniu de cercetare nou si cu multe provocari. Brandurile, ca imagini ale unor identitati  competitive supuse rigorilor pietei, au in prezent o diversitate de manifestari simbolice, lingvistice, vizuale, de comunicare si se straduiesc sa reprezinte si sa domine perceptia umana nu numai asupra produselor si serviciilor, dar si a organizatiilor, in sensul cel mai larg al termenului, a locurilor, a concentrarilor de firme, a indivizilor si chiar a tarilor.
 
Brandurile, ca imagini, au propria lor logica de formare si propriul lor dinamism. Cat se desprind ele de identitatea obiectelor sau persoanelor pe care le reprezinta si care sunt factorii care dau o anumita autonomie imaginilor fata de produsele, organizatiile, locurile si indivizii pe care ii reprezinta? Este economia bunurilor materiale dublata de o economie a brandurilor si care este noul rol al brandurilor in noua economie?
 
Sunt intrebari frecvente la care aceasta lucrare incearca sa dea unele raspunsuri si sa formuleze o serie de repere in ceea ce priveste tipologia brandurilor si modul in care acestea se formeaza.
 

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...
Lei
Inscrie-te la newsletter
5% discount pe care il poti folosi la prima comanda de pe site in termen de 5 zile.
Aboneaza-te
Coupon: