facebook portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 18:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

TRANSPORT GRATUIT la comenzi mai mari de 150 lei!
  • Read People. Comunica eficient, intelege comportamente - Rita Carter - Editura Didactica Publishing House

Read People. Comunica eficient, intelege comportamente - Rita Carter - Editura Didactica Publishing House

Autori: Rita Carter
56,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Isbn: 978-606-683-821-4
Numar pagini: 157
Data aparitiei: 2018
Limba: Romana
Traducator: Irina Marina Bortoi
Format carte: 155x210
Tip coperta: Cartonata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuit

Transport gratuit
  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Read People. Comunica eficient, intelege comportamente scrisa de Rita Carter a aparut la edituraDidactica Publishing House in anul 2018 si face parte din categoriaDezvoltare personala.

Lucrarea de fata le ofera cititorilor o initiere in limbajul nonverbal, cel exprimat involuntar prin gesturi ale corpului, prin expresii faciale si, uneori printr-un comportament care pare la o prima vedere irational. Cartea dezvaluie unele dintre mecanismele psihologice si biologice care ii fac pe oameni sa se poarte in feluri stranii si complicate. Aceasta carte este structurata in cinci sectiuni si 20 de lectii-cheie care acopera cele mai acutale si importante dezbateri din psihologia comportamentala in momentul de fata. Fiecare lectie prezinta un concept important si explica felul in care poate fi aplicat in viata cotidiana, ceea ce ai invatat.

Fragment din lucare:

Organizatiile caritabile ofera de regula mici cadouri odata cu apelurile scrise, de obicei un carnetel si un pix. La prima vedee pare o risipa, dar s-a descoperit cu conscventa ca scrisorile insotite de mici cadouri atrag mult mai multe donatii. Des oamenii spun deseori ca se simt jenati sa primeasca aceste daruri nesolicitate, se pare ca unii dintre ei se simt obligati sau inspirati sa ofere ceva in schimb. Aceasta tactica exploateaza unul dintre cele mai profunde instincte ale noastre: reciprocitatea. Daca li se da ocazia, majoritatea bebelusilor dau un biscuit inmuiat sau o petala de floare oricui le zambeste, iar persoana care incepe schimbul amabil de favoruri probabil va avea cel mai mult de castigat. Robert Cialdini, considerat a fi cel mai mare cercetator din domeniul persuasiunii, identifica reciprocitatea ca fiind una dintre principalele arme ale influentei. Potrivit lui Cialdini, oamenii sunt mai receptivi la influenta ta daca iti sunt datori pentru ceva ce ai facut pentru ei in trecut. E important, insa, sa te asiguri ca ti-au observat bunatatea. Nu spune: Nu-i mare lucru, explica Cialdini. Pune in evidenta efortul facut spunand ceva de genul: Nicio problema, asta fac partenerii. Cialdini numeste acest lucru munca prealabila. Cand vei avea nevoie de ajutor in viitor, celalalt isi va aminti efortul si il va atribui partenerului pe care il cauti acum.

Angajamentul este o alta arma esentiala care se ascunde sub invelisul dulce al persuasiunii. Daca poti face pe cineva sa fie de acord cu o idee sau o actiune, cel mai probabil o va onora. "Vrei cu adevarat sa fii bogat?" intrebau reclamele pentru schema piramidala dubioasa a lui Bernie Cornfeld, IOS in ani 1960. Cine putea spunea nu? Si cat de nerezonabil era sa spui da, si apoi sa refuzi sa asculti discursul vanzatorului care iti arata cum sa te imbogatesti. E si mai bine daca poti convinge o persoana ca angajamentul sa fie ideea sa. Daca vrei sa convingi pe cineva sa ti se alature in depunerea unei plangeri la un restaurant, de exemplu ai putea spune: "A trecut jumatate de ora de cand am comandat. Mi-as dori sa putem face ceva". Adesea raspunsul va fi: "Putem sa facem o plangere."

A face o persoana sa-si asume public un angajament este un lucru deosebit de puternic. Dorinta de a fi vazut drept consecvent si de incredere face oamenii foarte vulnerabili la cei care urmaresc sa profite de ei. O inselatorie la telefon din 2015 a lasat mii de oameni fara banii din conturile bancare. O persoana care parea plauzibila, suna persoana vizata, sustinand ca face parte din departamentul de securitate al bancii. Persoana vizata era sfatuita sa-si mute banii intr-un cont sigur, de vreme ce contul sau era manipulat de un angajat infractor. Acest lucru, i se spunea, era un act de cetatenie exemplara, pentru care ea, victima, a fost aleasa special datorita caracterului impecabil si faptului ca este o persoana de incredere (nu se mentiona nimic despre contruiel sale grase).

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...
Lei
Inscrie-te la newsletter
5% discount pe care il poti folosi la prima comanda de pe site in termen de 5 zile.
Aboneaza-te
Coupon: