facebook portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 17:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

  • Principiile unei afaceri-start

Principiile unei afaceri-start

Autori: Richard Koch
32,00 Lei

Disponibilitate: Stoc epuizat

Isbn: 978-606-8739-40-3
Editura: Act si Politon
Numar pagini: 270
Data aparitiei: 2016
Limba: Romana
Format carte: 130x200

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuitTransport gratuit

  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Principiile unei afaceri-start, de Richard Koch a aparut la editura ACT si Politon.

Cartea Principiile unei afaceri-start este ajutorul pe care autorul il ofera tuturor acelora care isi doresc sa-i urmeze exemplul. Ai un avantaj daca stii precis ce cauti -spune el. A codificat cunostintele dobandite de pe urma cautarii campaniilor-star, de pe urma faptului ca uneori le-am gasit si alteori nu. Cred ca acum stiu cum sa pun problema. Si am asternut totul pe hartie, pentru ca tu sa poti sa-ti creezi propriul star.
Ce este o companie-star? Este o companie cu o crestere rapida si serioasa, infiintata sau cumparata de un antreprenor vizionar, care stie sa descopere gaura din piata sau piata din gaura, si mai ales, stie sa-si aleaga oamenii cu care sa lucreze. Pentru ca autorul e de parere ca intr-o companie-star nu exista niciodata o singura persoana esentiala. Cu exceptia companiilor mici, care constituie vehicului personal al fondatorului si raman aici, caracterul unei companii nu deriva de pe urma unui om sau a doi oameni, ci a interactiunilor dintre primii angajati, in general prima duzina sau multime de oameni. Toti acesti primi angajati sunt cu adevarat antreprenori. Antreprenorul singuratic e un mit. Antreprenorul cu multe capete e real.

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...