Portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 21:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

Autori: Thierry Libaert
25,95 Lei

Disponibilitate: Stoc epuizat

Isbn: 978-973-46-1545-2
Editura: Polirom
Numar pagini: 264
Data aparitiei: 2009
Limba: Romana
Traducator: Aliza Peltier
Format carte: 160x235
Tip coperta: Brosata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plata Returnare produs in 30 de zile Transport gratuit
  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare scrisa de Thierry Libaert a aparut la editura Polirom.

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramane elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?

Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atat pentru specialistii in comunicare, cat si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.

Cuprins:  

  • Comunicarea: o activitate planificabila?;
  • Rolul planificarii in firma;
  • Planul strategic si planul de comunicare;
  • Planul de comunicare intern;
  • Planul de comunicare extern;
  • Definirea mesajului;
  • Vizibilitatea;
  • Adaptabilitatea.

Scrie propria ta recenzie

  1 stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
Pret
Valoare
Calitate
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...
Lei
Inscrie-te la newsletter
5% discount pe care il poti folosi la prima comanda de pe site in termen de 5 zile.
Aboneaza-te
Coupon: