Scrieti o recenzie
Manual de persuasiune
Cartea Manual de persuasiune scrisa de John S. Seiter, Robert H. Gass a aparut la editura Polirom.
Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H. Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrandu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pana la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sunt prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati de tehnicile de persuasiune. Lucrarea cuprinde capitole precum: Ce este persuasiunea?; Modelele de persuasiune cu caracter dual; Teoria actiunii motivate; Credibilitatea; Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge; Conformismul si influenta in cadrul grupurilor; Limbajul si persuasiunea; Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive; Persuasiunea vizuala.
Autor | John S. Seiter, Robert H. Gass |
---|---|
Categorie | Dezvoltare personala |
Data aparitiei | 2009 |
Editura | Polirom |
Format | 160x235 |
ISBN | 978-973-46-1488-2 |
Numar pagini | 400 |
Tip coperta | Brosata |
Transport Gratuit | Nu |
Ratings & Reviews
Scrieti o recenzie