Portokal

Contact: 0232 217 900

Program L - V: 08:00 - 21:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

Limbajul publicitatii

Autori: Angela Goddard
17,40 Lei

Disponibilitate: Stoc epuizat

Isbn: 973-683-858-7
Editura: Polirom
Numar pagini: 192
Data aparitiei: 2002
Limba: Romana
Traducator: Bianca Pop#Albert Borbely
Format carte: 147x205
Tip coperta: Brosata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plata Returnare produs in 30 de zile Transport gratuit
  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Limbajul publicitatii este scrisa de Angela Goddard si aparuta la Editura Polirom.

"Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila."

Scrie propria ta recenzie

  1 stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...
Lei
Inscrie-te la newsletter
5% discount pe care il poti folosi la prima comanda de pe site in termen de 5 zile.
Aboneaza-te
Coupon: