INTREBARI FRECVENTE
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru, dai click pe butonul „Conectare” si "CREAZA CONT", completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si iti alegi o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „TRIMITE” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
- poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
- poti oricand accesa la istoricul comenzilor tale
- poti primi informatii personalizate in functie de preferintele tale si de istoricul cumparaturilor de pe www.portokal.ro;
- esti invitat la evenimentele off-line organizate de www.portokal.ro.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum se livreaza produsul?
Livrarea produselor achizitionate de pe portokal.ro este gratuita daca valoarea comenzii depaseste 200 lei si localitatea in care se face livrarea se afla in aria de acoperire a curierului.
In caz contrar, portokal.ro ofera trasportul gratuit in limita a 21 lei, diferenta fiind suportata de catre client.
Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 lei, costul de livrare este 21 lei, daca localitatea in care se face livrarea se afla in aria de acoperire a curierului. In caz contrar, tariful pentru transport va creste in functie de greutatea coletului si de numarul de kilometri suplimentari care se vor parcurge de la cea mai apropiata localitate cu acoperire pentru curier si pana la destinatia finala.
Comenzile primite in zilele de luni pana vineri pana la orele 11:00 am vor fi predate catre serviciul de curierat in aceeasi zi. Orice comanda primita in zilele de luni pana vineri dupa orele 11:00 am sau in zilele nelucratoare legale vor fi predate catre serviciul de curierat in ziua lucratoare imediat urmatoare primirii comenzii.
Comenzile prin serviciul de curierat vor fi livrate in termen de 2-3 zile de la predarea acestora catre curier
Livrarea produselor achizitionate de pe portokal.ro este gratuita daca valoarea comenzii depaseste 200,00 lei.
Daca valoarea comenzii este mai mica de 200,00 lei, costul de livrare este 21 lei (Curier).
Comenzile primite in zilele de luni pana vineri pana la orele 11:00 am vor fi predate catre Posta Romana in aceeasi zi. Orice comanda primita in zilele de luni pana vineri dupa orele 11:00 am sau in zilele nelucratoare legale vor fi predate catre Posta Romana in ziua lucratoare imediat urmatoare primirii comenzii.
Comenzile prin Posta Romana vor fi livrate in 3-10 zile lucratoare de la data predarii coletului catre aceasta institutie.
Livrarea produselor achizitionate de pe portokal.ro este gratuita daca valoarea comenzii depaseste 200 lei.
Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 lei, costul de livrare este 21 lei (Posta).
Livrare prin Posta Romana?
Costul de livrare a produselor la oficiile Postei Romane este 21 lei.
In momentul in care produsele tale ajung la oficiul postal vei primi un aviz postal. Te rugam sa le ridici in maxim 10 zile lucratoare, altfel ne vor fi inapoiate si comanda ta anulata.
Pot returna un produs?
La portokal.ro, la fel cum ai cumparat simplu, returnezi simplu, fara batai de cap. Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 30 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur de pe pagina noastra.
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele:
- Poti sa returnezi orice produs vandut de portokal.ro in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
- Cand il returnezi, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit.
Returul produselor portokal in cativa pasi:
1. Completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.
2. Selectezi din formular una dintre optiunile de retur: schimb cu acelasi model (valabil la articole pentru copii si papetarie), schimb cu un produs diferit vandut de portokal sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare
3. Dupa aprobarea cererii de retur, vei trimite produsul pe care vrei sa il returnezi.
Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.