facebook portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 18:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

  • Inteligenta emotionala. Mindfulness - Editura Litera

Inteligenta emotionala. Mindfulness - Editura Litera

29,90 Lei

Disponibilitate: In stoc

Isbn: 978-606-33-3255-5
Editura: Litera
Numar pagini: 119
Data aparitiei: 2019
Limba: Romana
Colectia: Introspectiv
Traducator: Delia Zahareanu
Format carte: 130 x 200
Tip coperta: Brosata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuitTransport gratuit

  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Inteligenta emotionala. Mindfulness a aparut la editura Litera in anul 2019 si face parte din categoriaDezvoltare personala.

Lucrarea de fata le ofera celor interesati sfaturi practice despre cum sa aiba o constiinta de sine mai profunda. Mai mult decat atat, cu ajutorul acestei carti va fi mult mai clar motivul pentru care mindfulness-ul are rezultate. In cuprinsul acestei carti veti descoperi urmatoarele titluri:

  • Mindfulness in era complexitatii
  • Mindfulness-ul iti poate schimba efectiv creierul
  • Cum sa practici mindfulness de-a lungul zilei de lucru
  • Cum putem deveni mai rezistenti
  • Agilitatea emotionala
  • Nu lasa puterea sa te corupa
  • Mindfulness pentru cei prea ocupati ca sa mediteze
  • Se pierde ceva cand folosim mindfulness-ul ca instrument pentru productivitate?
  • Mindfulness-ul prezinta riscuri la munca

Fragmente din lucrare:

Mindfulness a devenit un concept despre care vorbeste toata lumea. Dar ce este aceasta, cu adevarat? Simplu spus, mindfulness inseamna sa fii prezent si constient, in fiecare moment, indiferent de circumstante. De exemplu, cercetatorii au descoperit ca practicarea mindfulness-ului poate reprograma creierul sa fie mai rationa si mai putin emotional. Cand sunt confruntati cu o decizie, cei care fac meditatie si au acest mindfulness au o activitate crescuta la nivelul coretexului insular posterior, o zona care este legata de procesul deciziilor rationale. Aceasta le-a permis sa ia decizii bazate mai degraba pe fapte decat pe emotie. Este imbucurator, pentru ca alte cercetari au descoperit ca rationarea, este, de fapt, impregnata de emotie, cele doua fiind inseparabile. Mai mult, sentimentele noastre pozitive sau negative despre oameni, lucruri si idei apar mult mai rapid decat gandurile constiente, in milisecunde. Indepartam informatia amenintatoare si pastram aproape de noi informatia prietenoasa. Aplicam reflexe de tipul "lupta sau fugi" nu doar cu pradatorii ci si cu datele.

Incearca o tehnica pe care eu o numesc "micromeditatii". Acestea sunt sesiuni scurte de meditatie, care pot fi facute de cateva ori pe zi si care dureaza de la un minut la trei. Periodic, de-a lungul zilei, concentreaza-te asupra respiratiei. Poti face acest lucru cand te simti prea stresat sau prea coplesit, cand ai prea multe de facut si prea putin timp sau poate cand iti dai seaman ca te concentrezi din ce in ce mai greu si esti mai agitat.

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...