facebook portokal

Contact: 0232 217 900

Program L - V: 08:00 - 18:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

  • Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - Editura Pro Universitaria

Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - Editura Pro Universitaria

25,00 Lei

Disponibilitate: In stoc

Isbn: 978-606-26-1260-3
Numar pagini: 125
Data aparitiei: 2020
Limba: Romana
Format carte: 130 x 200
Tip coperta: Brosata

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuitTransport gratuit

  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Cartea Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor scrisa de Victor-Emanuel Ciuciuc a aparut la editura Pro Universitaria in anul 2020 si face parte din categoria Economie.

Lucrarea de fata lanseaza o invitatie atat la reflectie cat si la dialog. Autorul exploreaza dinamica dintre etica brandului perceputa de clienti, afectul de brand si echitatea brandului.

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Valoare
Calitate
Pret
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...