Contact: 0730 650 316
Program L - V: 08:00 - 17:00
comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro
Pret standard 25,00 Lei Pret special 20,00 Lei

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zile

Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - Editura Pro Universitaria

Rating:
%
Fara stoc
Cod produs: 978-606-26-1260-3
Editura: Pro Universitaria
Autor: Victor-Emanuel Ciuciuc
Data aparitiei: 2020
Cartea Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor scrisa de Victor-Emanuel Ciuciuc a aparut la editura Pro Universitaria in anul 2020 si face parte din categoria Economie.

Cartea Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor scrisa de Victor-Emanuel Ciuciuc a aparut la editura Pro Universitaria in anul 2020 si face parte din categoria Economie.

Lucrarea de fata lanseaza o invitatie atat la reflectie cat si la dialog. Autorul exploreaza dinamica dintre etica brandului perceputa de clienti, afectul de brand si echitatea brandului.

Mai multe informatii
AutorVictor-Emanuel Ciuciuc
ColectiaStiinte Economice
Data aparitiei2020
EdituraPro Universitaria
ISBN978-606-26-1260-3
Numar pagini125
Tip copertaBrosata
Transport GratuitNu
Ratings & Reviews

Scrieti o recenzie

Ratings & Reviews

Scrieti o recenzie

De acelasi autor

Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.