Scrieti o recenzie
Pret standard 25,00 Lei Pret special 20,00 Lei
Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc - Editura Pro Universitaria
Fara stoc
Cod produs: 978-606-26-1260-3
Editura: Pro Universitaria
Autor: Victor-Emanuel Ciuciuc
Data aparitiei: 2020
Cartea Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor scrisa de Victor-Emanuel Ciuciuc a aparut la editura Pro Universitaria in anul 2020 si face parte din categoria Economie.
Cartea Branding in secolul 21: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor scrisa de Victor-Emanuel Ciuciuc a aparut la editura Pro Universitaria in anul 2020 si face parte din categoria Economie.
Lucrarea de fata lanseaza o invitatie atat la reflectie cat si la dialog. Autorul exploreaza dinamica dintre etica brandului perceputa de clienti, afectul de brand si echitatea brandului.
Autor | Victor-Emanuel Ciuciuc |
---|---|
Colectia | Stiinte Economice |
Data aparitiei | 2020 |
Editura | Pro Universitaria |
ISBN | 978-606-26-1260-3 |
Numar pagini | 125 |
Tip coperta | Brosata |
Transport Gratuit | Nu |
Ratings & Reviews
Ratings & Reviews
Scrieti o recenzie