facebook portokal

Contact: 0730 650 316

Program L - V: 08:00 - 18:00

comenzi@portokal.ro; online@portokal.ro

TRANSPORT GRATUIT la comenzi mai mari de 150 lei!
  • Avantajul de a avea doua secunde in avans - cum sa reusim anticipand viitorul

Avantajul de a avea doua secunde in avans - cum sa reusim anticipand viitorul

23,00 Lei

Disponibilitate: Stoc epuizat

Isbn: 978-973-47-1446-9
Editura: Paralela 45
Limba: Romana

Fii primul care evalueaza acest produs.

Deschizi coletul inainte de plataReturnare produs in 30 de zileTransport gratuitTransport gratuit

  • Descriere
  • Pareri

Detalii

Avantajul de a avea doua secunde in avans - cum sa reusim anticipand viitorul este scrisa de Kevin Maney, Vivek Ranadive si aparuta la EdituraParalela 45.

„Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a intelege sensul lor cat mai rapid. Avantajul de a avea doua secunde in avans exploreaza la nivel de arta modul in care poti ajunge sa conduci jocul atunci cand detii informatia potrivita la momentul si in contextul oportun.“ - David Stern, membru al comisiei NBA „Oricine este interesat sa inteleaga ce anume sta la baza oricarui succes pe termen lung ar trebui sa citeasca Avantajul de a avea doua secunde in avans. Autorii ne capteaza imaginatia printr-o analiza documentata si antrenanta asupra modului in care, atunci cand au o intuitie unica premergatoare unui eveniment, organizatiile iau decizii novatoare si detin avantajul competitiv.“ - Chad Hurley, cofondator al YouTube „Ce legatura exista intre capacitatea unica de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky si inteligenta de a conduce o organizatie moderna in era digitala - cat de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictiva ? Prin intermediul unor exemple captivante si analizate in profunzime, Ranadive si Maney explica modul in care liderii erei Enterprise 3.0 reusesc sa atinga avantajul competitiv sustenabil facand apel la procesarea predictiva.“ - Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters „Extrem de importanta pentru liderii din lumea businessului de astazi. Clientii interactioneaza cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile pana la retelele sociale. Ideea potrivit careia nu doar ca putem intelege toate datele referitoare la clienti primite prin aceste canale, dar si ca putem face predictii precise si care sa ne modeleze companiile pe baza lor, face aceasta carte una obligatoriu de citit.“ - Shantanu Narayen, presedinte si CEO la Adobe Systems Inc.

Scrie propria ta recenzie

 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Calitate
Pret
Valoare
Incarcare...
Va rugam sa asteptati...